Напомнить пароль | Регистрация
среда, 1 мая 2024
Лучшие детективы мира

Новости канала ДТП

Выбрать дату
RSS

Оказывается, переезд в Тарасовке в день трагедии работал с погрешностями

18 октября 2010, 16:02

Новые детали столкновения "скорой" и поезда на Киевщине. Оказывается, переезд в Тарасовке в тот день работал с погрешностями - шлагбаумы закрывались не своевременно. Подтверждение - в следующем сюжете.

Василий Кравченко, главный врач Центральной районной больницы Киево-Святошинского района:

- Ми не могли зрозуміти причину виїзду водія на закритий переїзд, всі його характеризують як одного з найвідповідальніших водіїв.

И нашли оправдание. И передали их "Свідку". Это видео с камер наблюдения одного из магазинов, рядом с переездом. Снимается в полвторого ночи. На кадрах хорошо видно: сначала закрывается основной шлагбаум. В это время выезжает "скорая" и мчится по рельсам. Пересекает первый путь. Более перед ней закрытых ограничителей нет. Далее "УАЗик" сбивает поезд. И протягивает на всю свою длину. Когда уже многовагонник исчез из кадра, тогда начинает закрываться дополнительный шлагбаум.

Василий Кравченко, главный врач Центральной районной больницы Киево-Святошинского района:

- Там видно, що швидка допомога поїхала - на один шлагбаум закритий, а другий відкритий. В жінки був гострий живіт, можливо, була необхідність операції, можливо, була загроза переривання вагітності. Шлагбаум був відкритий, можливо, тому водій і поїхав.

Ситуация с переездом заинтересовала прокуратуру Киевской области. Оказывается, шлагбаумы в тот день работали со сбоями. Дежурная сообщала об этом линейную станцию.

Александр Гардецкий, прокурор Киевской области:

- Письмо в журналі зробила запис, що шлагбаум працює не в штатному режимі. Що додатковий шлагбаум закривається із запізненням.

Но этого не исправили. Поэтому сейчас следователи пытаются воссоздать, как все было.

Александр Гардецкий, прокурор Киевской области:

- Якщо буде доказано, що додатковий шлагбаум на момент, коли "швидка" заїхала, повинен був закритий, тут у нас буде питання до працівників залізодорожного транспорту.

Напомним, еще в четверг главный гаишник страны уверял: именно водитель "скорой" пренебрег всеми правилами дорожного движения.

Валерий Лозовой, руководитель департамента ГАИ МВД Украины:

- Яка була необхідність переїжджати перед закритим шлагбаумом, робочій сигналізації, і при тому всьому, що транспорт стояв - він об’їхав транспорт, який зупинився. Перед залізнодорожнім переїздом з одного боку, і другого боку, і поїхав по зустрічній смузі, переїжджав цей переїзд.

А представители "Укрзализницы" заверили: их оборудование исправно.

Сергей Михальчук, заместитель генерального директора Укрзализныци:

- На сьогоднішній день, ще раз повторюю, всі переїзди відповідають нормам, відповідають інструкціям, які є на сьогоднішній день, і всі переїзди забезпечують повну безпеку руху автомобільного та ж/д транспорту.

Точку поставит следствие. Уже возбуждено уголовное дело по факту ДТП. Правоохранители будут разбираться, кто виноват в гибели беременной пациентки и ее мужа. В аварии выжили фельдшер и водитель скорой, они в реанимации.

Елена Ткаченко, Тарас Билаш.
Комментарии
Имя
Поле обязательное для заполнения
Текст
Поле обязательное для заполнения
Защита
Вы ввели неверный защитный код
на знімку http://radikal.ru/F/s46.radikal.ru/i113/1010/a3/6fdb177b54ea.jpg.html вказано невірне розташування магазину, з котрого відбувалася зйомка.
Поїзд їхав не на Київ, а з.
в момент ававрії я була на переїзді. Все це відбулося в єдину мить.
на мою думку, водій не винен.
Мф 27.10.2010, 23:33 ответить
Хм, а ви вдивлялись у відео і задумувались?
1) Час на відео 1:40 ночі. Поїзд 49 Київ-Трускавець, відповідно до службового розкладу по ст. Боярка 20-40. Дивно...
2) В момент удару час 1:40:01, хвіст на переїзді 1:40:10, виходить за 9 сек мав проскочити поїзд з 18-ти вагонів (49-й має 18 вагонів). Рахуємо: 1 вагон, грубо кажучи, 24 м, 24х18=432 м. 432 м :9 с = 48 м/с, або 171 км/год з врахуванням від"ємного прискорення (гальмування). Виходить перша космічна для ЧС4-041
3) Вагони в поїзді схожі на РІЦи
4) Час від закриття основного шлагбаума до прослідування поїзда 15 с. (закриття 1:39:45, поїзд на переїзді 1:40:01)
4) Найцікавіше.
На знімку http://radikal.ru/F/s46.radikal.ru/i113/1010/a3/6fdb177b54ea.jpg.html
показав розташування магазину, приблизний напрямок зйомки і рух поїзда. Виходить поїзд їхав на Київ, о 1:40, зі швидкістю 171 км/год, швидка на переїзді не глохла, а вискочила прямо перед поїздом, чергова не могла кричати "Куди ти преш?!" чи як там у версії і показаннях свідків, переїзд закрився за 15 сек до поїзда. От такий от каламбур виходить аднака.
й 21.10.2010, 12:07 ответить
И какая же "Неперборна сила" толкнула водителя на нарушение? "...іншими способами неможливо" А врач в скорой зачем тогда? 3 минуты ничего не решали. Точнее решили все в худшую сторону.

Что можно сделать? за бампер ихоттягивать от закрытого переезда? Или чтобы вместе с включением сигнализации опускалась сплошная бетонная стена?
Кто их под поезд толкает? Гибнут по причине своей халатности. Поезд остановить мгновенно на скорости более 100 км/час просто НЕВОЗМОЖНО. А
ц 20.10.2010, 18:27 ответить
блин, ну работал же семафор, был закрыт правый шлагбаум. Что , не ясно, что где-то идет поед.О чем тут говорить - виноват водитель!!!!! А прокуратуре вместо того чтоб нести подобную ахиню надо занятся гаишниками чтоб лучше своими обязаностями а не поборами на дорогах занимались.Может можно через две сплошные вылеть на встречку и убивать людей, мотивируя что дорожники бетонный отбойник не поставили?!!! ЛЮДИ, СОБЛЮДАЙТЕ ПРАВИЛА ДОРОЖНОГО ДВИЖЕНИЯ. ОНИ КРОВЬЮ НАПИСАНЫ. УВАЖАЙТЕ ДРУГ-ДРУГА НА ДОРОГЕ, ОНА ОШИБОК НЕ ПРОЩАЕТ, А ЦЕНА ЭТИХ ОШИБОК - ЧЬЯ-ТО ЗАГУБЛЕННАЯ ЖИЗНЬ
А 19.10.2010, 20:29 ответить
ПДР (розділ 3):

3.1. Водії оперативних транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, можуть відступати від вимог розділів 8 (крім сигналів регулювальника), 10-18, 26, 27 та пункту 28.1 цих Правил за умови увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору і спеціального звукового сигналу та забезпечення безпеки дорожнього руху. За відсутності необхідності додаткового привертання уваги учасників дорожнього руху спеціальний звуковий сигнал може бути вимкнений.

Може відступати від розділів: 10-18, 26, 27 та пункту 28.1 цих Правил.

Розділ "Рух через залізничні переїзди" має номер 20.

АЛЕ!!!

(Якщо мати на увазі, що водій мав намір запобігти загибелі (каліцтву) ваг. жінки/дитини ??)

ПДР (2.14 е)). Водій має право: відступати від вимог законодавства в умовах дії непереборної сили або коли іншими засобами неможливо запобігти власній загибелі чи каліцтву громадян.
pet 19.10.2010, 02:47 ответить
Поїзду на швидкості хоча б 100км/год ПРОБЛИСКОВІ МАЯЧКИ ЯК ЗАЙЦЮ СТОП-СИГНАЛ, навіть при екстреному гальмуванні він не зупиниться за лічені секунди, які залишилися до проїзду через переїзд при раптовій появі автомобіля на переїзді. Крім того на малодіяльних дільницях взагалі відсутні шлагбауми - значить можна їхати при увімкненій сигналізації ??? (сповіщає про неодмінне наближення поїзда до переїзду).
Сергій 27.02.2018, 21:00 ответить
Ну сколько на этом переезде могут гибнут люди. Ну сделайте же хоть что нибудь!!!!
Жаль 18.10.2010, 21:31 ответить

Телевидение для всей семьи

Ми використовуємо cookies, щоб проаналізувати та покращити роботу нашого сайту, персоналізувати рекламу. Продовжуючи відвідування сайту, ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності.