Напомнить пароль | Регистрация
воскресенье, 5 мая 2024
Лучшие детективы мира

Новости канала Общество

Выбрать дату
RSS

На Киевщине развернулось противостояние мецената и поселковых властей вокруг спортивного клуба

18 ноября 2011, 11:18

Заграничный меценат - против украинских поселковых властей. Такое противостояние развернулось на Киевщине. Игорь Луцков заключил немало денег в родную деревню, чтобы дети могли бесплатно заниматься искусством и спортом. Теперь в Песковке опасаются, что будущее доброго дела - под вопросом, ведь вмешались местные чиновники.

Василий Петрушин, тренер по вольной борьбе:

- В мене є такі ребята, які хоть щас виставляй. Боряться прекрасно. Це Семенов, Фелоніч, Фоменко, Заріцька - женщина у нас, девочка.

Василий Иванович не нарадуется своими питомцами. Мечтает о международном признании. Но сейчас сомневается в такой перспективе. Мол, сельская власть может лишить единственной тренировочной площадки. Спортсменам предлагают найти другое место для занятий.

Василий Петрушин, тренер по вольной борьбе:

- Да немає тут іншого місця, нема місця. Це їхнє. Ребят питаю - вони самі не в собі. Куди нам іти?

Антон, житель с. Песковка:

- Мені тут подобається. Як для мене, боротьба - це підходящий спорт, мені так здається.

Местные рассказывают: этот клуб долгое время был в аварийном состоянии. Денег на ремонт в районе не нашли. Обратились к земляку Игорю Луцкову, что шестнадцать лет назад переехал за границу. О родине мужчина не забыл, и теперь помогает местной молодежи вести здоровый образ жизни. За четыре года вложил в родную деревню почти восемьсот тысяч долларов.

Игорь Луцков, меценат:

- Мною було відремонтовано стадіон, який був. Було добудовано двоповерхове приміщення при стадіоні, де ми маємо роздягальні і маємо на другому поверсі тренерську і зал важкої атлетики. Чотири тренери працюють по футболу, 2 по пауерліфтінгу, тренер з вільної боротьби. Зараз відкривається школа боксу, приїде тренер з Запоріжжя і дві вчительки малювання і вишивання.

Вместе со стадионным комплексом меценат согласился отреставрировать еще и дом культуры. Но при одном условии - в актовом зале должна быть секция вольной борьбы, а также два художественных кружка для девочек. Впрочем, после ремонта в поселковой власти резко возникла необходимость в ранее заброшенном доме культуры.

Игорь Луцков, меценат:

- Наша голова і завклуба хочуть мати свої плани на це: базар. Завклуб хоче мати дискотеки. Бо це - прибуткові, це 10 грн з дитини, у клуб заходить, мінімум 150 дітей. Порахуйте: два вихідних - це 4,5 тисячі на тиждень. Звернулася до мене, щоби позичити у мене 200 000 грн. на те, щоб відкрити більярдну у нашому селі. Я відмовив їй, вона почала по всіх фронтах наступати.

Журналисты "Свідка" решили получить объяснения от поселкового председателя. Но в приемный день с ней удалось поговорить только по телефону. Чиновница заверила: деньги просила на ремонт еще одного клуба.

Надежда Стеценко, председатель песковского поселкового совета (по телефону):

- У нас є клуб "Лісхозівський". Він не пригодний стоїть і валиться. У нас там дуже багато фольклору, гуртків, немає діткам, де займатися. Якщо він хоче зробити спортивний комплекс у Пісківці, нехай забирає цей для спорткомплексу.

Вместе с тем, глава заметила журналистам: уже отремонтированный дом культуры - в собственности общины, поэтому никто не имеет права указывать, что там должно быть.

Надежда Стеценко, председатель песковского поселкового совета (по телефону):

- Тобто, клуб "Сокіл" там, і буде продовжувати займатися. Ну, як це так? Це ж наші діти. Як це він не буде займатися.

Чиновница волнуется, что местный хор негде выступать. Вот она и просит борцов потесниться ради певцов. Но люди не понимают: почему именно это помещение?

Сергей Пивень, работник песковского поселкового совета:

- Недалеко від клуба, 200 метрів, знаходиться чудова сучасна школа, яка на початку року була здана в експлуатацію, де є актовий зал. Є гімназія з чудовим залом. Це два різні кутки селища. Вони можуть повністю охопити все населення.

С заботой власти хорошо знаком двадцатитрехлетний Денис. Имидж поселка он отстаивал на соревнованиях по пауэрлифтингу. Как получил травму, чиновники пообещали помочь, но о герое быстро забыли.

Денис, житель с. Песковка:

- Був на змаганнях від селищної ради, травмував руку. Зараз матеріальну допомогу 2 місяць ніяк не можуть дати. Гроші позичив на операцію. Віддавати треба.

Жители села считают, что чиновники занимаются не теми делами. Вместо того, чтобы самим сделать что-то полезное.

Ольга Еременко, жительница с Песковка:

- Чому в нас цілодобово біля школи продають алкоголь? Надія Антонівна каже: "Так вирішив виконком". Контролюватии неможливо. Наше селище завалене наркотою. Чому до цього ніхто не має діла? Теж мовчання. Чому в нас діє підпільний гральний клуб з автоматами?

Благодаря же усилиям Игоря Луцкова около двухсот песковцев регулярно занимаются спортом. Молодежь сюда едет из соседних сел. Ведь пока это - не единственное место, где спорт бесплатный.

Александр Демьянчук, Андрей Мартищенко.
Комментарии
Имя
Поле обязательное для заполнения
Текст
Поле обязательное для заполнения
Защита
Вы ввели неверный защитный код
Комментарий удален
наша голова сильрады добра скотина знае як продоваты землю и як покупать квартиры
янык 25.12.2011, 00:33 ответить
дуже прикро читати про пісківку такі відгуки,адже є поруч чудове приміщення пісківської школи, де і повинні займатися спортом дітлахи, приміщення відповідають усім стандартам і вимогам сан і епідем служб,а хор був у клубі івсе життя ,скільки він існує , співали етузіасти в в мороз і в холод в розваленому приміщенні, їздили по організаціях і в дитячі заклади з концертами за власні кошти, шили і купували костюми,раділи життю ідарували радість людям.сьогодні омолодився гурт художньої самодіяльності, діти їдуть і йдуть на репитиції як на свято,і теж хочуть приняти участь в концертах ,прославити своє селище своїми талантами. то що в цьому поганого, погано те ще найманці бачать безпорядок біля клубу, який на жаль по всій країні, це крик і біль душі нації, і це наша винна кожного!!!велика подяка за вклад пана луценка,але видно не просто була допомога, видно і вигода раз стільки" шуму" біля якогось клубу ,який доречі не особиста власність, державна,і чому , не збудують дитячий майданчик,,,якщо так переживають за майбутнє дітей, адже спиртні напої продаються і біля тетерівської школи, і в тетереві дітям нічим зайнятися... а є пустуюче приміщення лізгоспзагу, чудовий і великий спортивний зал у тетерівський гімназіїї,
гость 24.11.2011, 11:01 ответить
Небайдужі, обурені, та просто жителі Пісківки!!! Цілком з вами згоден! Конфлікт виник штучно. Але як виступають за "клуб заради клубу" саме ті люди, діти яких не займаються спортом з різних причин (хто співає, а хто спивається)..... Прочитайте уважно коментарі - мій син, учень 5 класу був шокований "односольченами", "інтузіазмом", "музольом" та іншими шедеврами нашої "культури".

Жителька Пісківки, яка закликає повбирати смітники "товстих гаманців" - вибачте, може Вам ще й попу витерти, аби Ви руки не замарали??? Чисто там, де прибирають, тож закочуймо руква та починаємо показувати на ділі, як і що треба робити. А хаяти людину, яка вкладає гроші у здоров'я наших з вами дітей, розвиток селища (зайдіть у лікарню, ФАП, пройдіться по вулицям на хуторі) щонайменше некультурно (читай - "підло")

Пані "Обурена" - повірте, у Ваших "патрохах" стільки жовчі, що їх не те що купувати - утилізувати гидко. Скажіть, скільки Ви своїх "музильних" витратили на благо селища і де були Ваші податки, коли клуб стояв як хлів (у репортажі він гарно показаний до ремонту - з символом - пляшечкою).

І наостанок - ЛЮДИ, ВКЛЮЧІТЬ ЛОГІКУ!!!! Все, що Луцков зробив для селища - не його, а наше!!! Хто ще знає в Україні меценатів такого рівня. Я з подивом і сумом спостерігаю як плюють у долоню, протягнуту для допомоги і мені згадується наше українське прислів'я: "Чого бідний? Бо дурний. -Чого дурний? Бо бідний"
Прикро дивитися, як вміло маніпулюють людьми "товсті гаманці". Із чого, і для чого робиться конфлікт? Спортивний актив сам відповів на запитання,що воюють з місцевою владою,і війна має політичний підтекст. А чому мають страждати прості люди? Адже і спорт,і художня самодіяльність направлені на культурний розвиток. І насамперед на розвиток дітей. Тож подумайте хто за що воює?! Не краще б вашу завзятість направити на мир, а не на війну? А якщо хочете воювати, то не зі спортом, і не з піснею, а з алкоголем, з наркоманією, з розпустою. Малий фронт? То повбирайте смітники по селищу і по околиці.
спорт направлений на те, щоб зайняти вільний час дітей, дати вихід їх активності, направити її в здорове русло. А пісня у нас традиційно "ллється". Я сам був присутній, коли хор перед виступом "змочував голосові звязки". А стосовно смітників по селищу - може, вибачте, Вам ще й попу витерти, аби Ви руки не марали - чисто там де не смітять, тож давайте не будемо давати вказівки іншим, а самі наведемо порядок.
Сюжет НТН , це просто жах!!! А чому в цьому сюжеті всі коментарі дають лише люди з однієї сторони кнфлікту??????? А хтось вислухав іншу сторону????? Про те, що це все замовлено говорити я думаю не потрібно! Адже у простого люду, який хоче й може займатися улюбленою справаю та дарувати односольченам хвилини задоволення на власному інтузіазмі таких "копієчок" немає. Ніхто з них не отримує "спонсорську" допомогу так званих меценатів. КЛУБ ПОВИНЕН БУТИ КЛУБОМ а не спортивним комплексом. Хоча, якби деякі прихильники спорту мали свій розум, а виконували вказівки "звідти" то в приміщенні клубу могли б співіснувати і спорт і хор і багато чого іншого.
У сюжеті чітко вказано, що у прийомний день голову знайти не вдалося - тільки телефоном. А в 14.30 клуб був ще закритий, хоча у розкладі значиться робота з 12.00. То куди ж поділася завклубом??????? За що вона отримує зарплату??????? А стосовно розуму - дайте перевірити свій текст учню 3-4 класу і Ваш "односольченин" на власному "інтузіазмі" пояснить Ваш освітній рівень
Отак і купляють нас. Гроші є значить і командую. Скоро ті, хто має бабло викуплять нас із патрохами, а ми будемо мовчать. Невже на цих бандітов нема управи?!!!! Невже вони чесним музольом заробили такі гроші?!!!! Нехай забираються!!!! Виходить ми жителі селища платили і платимо податки для того, щоб утримувати клуб та другі установи, а якийсь буде із-за бугра командувать. Шиш йому.
Обурена 19.11.2011, 22:26 ответить
ты не обурена а обкурена давай разводи наркоманов пьяниц
житель 22.11.2011, 22:44 ответить
Шановна пані, а скільки ж Ви заплатили податків, зароблених власним "музольом"(певне, від слова "музика" ;)) на Пісківський клуб. І куди ті податки дівалися, коли клуб стояв як хлів? А свій шиш покажіть дзеркалу
Сумно звичайно, що спорт і культура не можуть йти поруч і допомагати один одному, адже ціль она - привити дітям щось добре і відгородити від спиртного, наркотиків та поганих компаній. Добре звичайно, що меценат допомагає спорту, що діти зайняті фізичним розвитком, приймають участь у змаганнях, ставлять перед собою якісь цілі, але не всі діти є прихильниками спорту. Моя дитина є творчою натурою, їй подобається як відвідувати концерти, так і приймати в них участь, вона також ставить перед собою ціль, але яка ніяк не пов"язана зі спортом, що робити в цій ситуації? Невже мені для того, щоб дитина займалася чимось, а не "тинялася" вулицями силоміць відправити її боротися чи ганяти м"яч. Кожна дитина має свою прихильність та талант, тож заради однієї дитини та одного таланту не потрібно забувати та ганьбити іншу. Знімаючи сюжет, телебачення чомусь не показало та замовчало, що місце, де займаються діти, насправді є актовим залом зі сценою. На мій погляд спорт повинен існувати в спортивному залі, а творчий колектив в актовому залі, кожне приміщення повинно виконувати свою міссію.
Дуже прикро, що комусь потрібен цей конфлікт. Прекрасно, що діти зайняті і чи вони співають, чи займаються спортом, аби не творили глуму. Соромно, тим людям, що викладають неправдиву інформацію, що займаються завідомою брехнею і прагнуть посварити між собою людей, адже нам жити в одному селищі і дивитися одне одному в очі. Відвідуємо всі заходи, які проводяться будинком культури вже не один рік і маємо від цього задоволення. Навіть в ті часи, коли в клубі не було ремонту він працював, не дивлячись ні на які проблеми, то чому ж зараз треба докладати таких непорядних зусиль, щоб все це зганьбити. Не думаю, що цей відкритий наклеп розрушить те, що так довго працює. І віримо, що останній клуб в селищі буде виконувати свої функції і співпрацювати зі спортивними секціями.
Пані голова хоче війни з спортсменами, вона її отримає. І в цьому протичтоянні сили будуть не рівними. Надія Антонівна, задумайтесь про своє "політичне майбутнє". Спортсменів в селі більше ніж "діячів культури". Не чіпайте спортивний клуб, зокрема борців. Хочете допомогти художній самодіяльності, допоможіть своїми "руками", зробіть хоч щось корисне для села!!!!!!! Керівництво гурту "Забава", нетреба засіхати на те, що вам не належить!!!
Взагалі не розумію, як НТН може показувати цей сюжет не перевіривши інформацію? До Вашого відома - дискотека у Пісківському будинку культури останній раз була років 10 назад і то для дітей і точно не по 10 гривень. Чому всі захищають спорт і не думають про культуру? Перш за все це єдиний будинок культури в селищі. Відремонтував його Луцков - дякуємо, але ж навіщо так цим хизуватися і вважати його своєю власністю? І до Луцкова було багато людей, які допомагали будувати стадіон, вкладували свої кошти і ніхто цього не виставляє напоказ. І ніякого конфлікту між борцями і співаками не було б, якби деякі люди його не створили штучно. Ніяк не поділять між собою гроші "мецената". Чому гурт "Забава" має ходити по актових залах шкіл, якщо в селищі є клуб? Я дивилася вчора цей сюжет і була шокована!
Все защищают дом культуры на самом деле. Потому что пока Луцков не дал на него денег, он валился. Если вы так за культуру переживаете почему сами не отремонтировали клуб? А так хорошо получается - он за свои деньги сделал ДК капремонт, когда он говорил, что там будет детский спортивный центр - соглашались, когда сделал ремонт - забирают. Получается пускай он еще один дом сделает а они у него еще один забирут. Нехило так. Сами что-то сделайте! А не на готовое лапы простираете
Рубин 22.11.2011, 21:12 ответить
"Забава" допомагає нашому люду згадати про народну пісню.! Вся Писківка забита спортом , а ви жалієте одного клуба просять не багато.! А у вас і школа боксу і стадіон і спортзал , культура нашого народу занепадає на очах!
а что додавать сволочи на местах и всельском совете- сделать сами ничего не могут но гадить и портить нервы тем кто хоть что-нибудь делает- очень знакомая картина-и в первую очередь наживка- это дискотетика- конечно очень нужная форма работы ведь молодежи надо потанцевать и встретиться друг с другом- апротив наверное родственнички этой головы сельсовета и завклубом которая хочет урвать шматочек бабла. гнать такое отребье надо с таких работ.Да и учителя в селе не гнушаются самогонкой и наркотой торгуют аж дым коромыслом- ведь все бесконтрольно- в селе люди молчат юо боятся головыхи.
Украинское село сегодня-это нищета,безпредел местнной власти,все отношения селчан-пан-холоп.,влада-батраки.
Брат 18.11.2011, 13:55 ответить
Сериал "Элементарно"
Сериал "Элементарно"

Телевидение для всей семьи

Ми використовуємо cookies, щоб проаналізувати та покращити роботу нашого сайту, персоналізувати рекламу. Продовжуючи відвідування сайту, ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності.