Нагадати пароль | Реєстрація
Четвер, 11 вересня 2025
Найкращі детективи світу

Новини каналу ДТП

Вибрати дату
RSS

Виявляється, переїзд у Тарасівці в день трагедії працював з похибками

18 жовтня 2010, 16:02

Нові деталі зіткнення "швидкої" й потяга на Київщині. Виявляється, переїзд у Тарасівці того дня працював із похибками - шлагбауми закривалися не своєчасно. Підтвердження - в наступному сюжеті.

Василь Кравченко, головний лікар Центральної районної лікарні Києво-Святошинського району:

- Ми не могли зрозуміти причину виїзду водія на закритий переїзд, всі його характеризують як одного з найвідповідальніших водіїв.

І знайшли виправдання. Та передали їх "Свідкові". Це відео з камер спостереження однієї з крамниць, що поряд із переїздом. Фільмується о пів на другу ночі. На кадрах добре видно: спочатку закривається основний шлагбаум. У цей час виїжджає "швидка" і мчить рейками. Перетинає першу колію. Більше перед нею закритих обмежувачів немає. Далі "УАЗика" збиває потяг. І протягує на всю свою довжину. Коли вже багатовагонник зник із кадра, тоді починає закриватися додатковий шлагбаум.

Василь Кравченко, головний лікар Центральної районної лікарні Києво-Святошинського району:

- Там видно, що швидка допомога поїхала - на один шлагбаум закритий, а другий відкритий. В жінки був гострий живіт, можливо, була необхідність операції, можливо, була загроза переривання вагітності. Шлагбаум був відкритий, можливо, тому водій і поїхав.

Ситуація з переїздом зацікавила прокуратуру Київщини. Виявляється, шлагбауми того дня працювали зі збоями. Чергова повідомляла про це лінійну станцію.

Олександр Гардецький, прокурор Київської області:

- Письмо в журналі зробила запис, що шлагбаум працює не в штатному режимі. Що додатковий шлагбаум закривається із запізненням.

Та цього не виправили. Тож нині слідчі намагаються відтворити, як все було.

Олександр Гардецький, прокурор Київської області:

- Якщо буде доказано, що додатковий шлагбаум на момент, коли "швидка" заїхала, повинен був закритий, тут у нас буде питання до працівників залізодорожного транспорту.

Нагадаємо, ще у четвер головний ДАЇвець країни запевняв: саме водій "швидкої" знехтував усіма правилами дорожнього руху.

Валерій Лозовий, керівник департаменту ДАІ МВС України:

- Яка була необхідність переїжджати перед закритим шлагбаумом, робочій сигналізації, і при тому всьому, що транспорт стояв - він об’їхав транспорт, який зупинився. Перед залізнодорожнім переїздом з одного боку, і другого боку, і поїхав по зустрічній смузі, переїжджав цей переїзд.

А представники "Укрзалізниці" запевнили: їхнє обладнання справне.

Сергій Михальчук, заступник генерального директора Укрзалізниці:

- На сьогоднішній день, ще раз повторюю, всі переїзди відповідають нормам, відповідають інструкціям, які є на сьогоднішній день, і всі переїзди забезпечують повну безпеку руху автомобільного та ж/д транспорту.

Крапку поставить слідство. Вже порушено кримінальну справу за фактом ДТП. Правоохоронці розбиратимуться, хто винен у загибелі вагітної пацієнтки та її чоловіка. В аварії вижила фельдшерка та водій швидкої, вони в реанімації.

Олена Ткаченко, Тарас Білаш.
Коментарі
Ім'я
Поле обов'язкове для заповнення
Текст
Поле обов'язкове для заповнення
Захист
Ви ввели невірний захисний код
на знімку http://radikal.ru/F/s46.radikal.ru/i113/1010/a3/6fdb177b54ea.jpg.html вказано невірне розташування магазину, з котрого відбувалася зйомка.
Поїзд їхав не на Київ, а з.
в момент ававрії я була на переїзді. Все це відбулося в єдину мить.
на мою думку, водій не винен.
Мф 27.10.2010, 23:33 ответить
Хм, а ви вдивлялись у відео і задумувались?
1) Час на відео 1:40 ночі. Поїзд 49 Київ-Трускавець, відповідно до службового розкладу по ст. Боярка 20-40. Дивно...
2) В момент удару час 1:40:01, хвіст на переїзді 1:40:10, виходить за 9 сек мав проскочити поїзд з 18-ти вагонів (49-й має 18 вагонів). Рахуємо: 1 вагон, грубо кажучи, 24 м, 24х18=432 м. 432 м :9 с = 48 м/с, або 171 км/год з врахуванням від"ємного прискорення (гальмування). Виходить перша космічна для ЧС4-041
3) Вагони в поїзді схожі на РІЦи
4) Час від закриття основного шлагбаума до прослідування поїзда 15 с. (закриття 1:39:45, поїзд на переїзді 1:40:01)
4) Найцікавіше.
На знімку http://radikal.ru/F/s46.radikal.ru/i113/1010/a3/6fdb177b54ea.jpg.html
показав розташування магазину, приблизний напрямок зйомки і рух поїзда. Виходить поїзд їхав на Київ, о 1:40, зі швидкістю 171 км/год, швидка на переїзді не глохла, а вискочила прямо перед поїздом, чергова не могла кричати "Куди ти преш?!" чи як там у версії і показаннях свідків, переїзд закрився за 15 сек до поїзда. От такий от каламбур виходить аднака.
й 21.10.2010, 12:07 ответить
И какая же "Неперборна сила" толкнула водителя на нарушение? "...іншими способами неможливо" А врач в скорой зачем тогда? 3 минуты ничего не решали. Точнее решили все в худшую сторону.

Что можно сделать? за бампер ихоттягивать от закрытого переезда? Или чтобы вместе с включением сигнализации опускалась сплошная бетонная стена?
Кто их под поезд толкает? Гибнут по причине своей халатности. Поезд остановить мгновенно на скорости более 100 км/час просто НЕВОЗМОЖНО. А
ц 20.10.2010, 18:27 ответить
блин, ну работал же семафор, был закрыт правый шлагбаум. Что , не ясно, что где-то идет поед.О чем тут говорить - виноват водитель!!!!! А прокуратуре вместо того чтоб нести подобную ахиню надо занятся гаишниками чтоб лучше своими обязаностями а не поборами на дорогах занимались.Может можно через две сплошные вылеть на встречку и убивать людей, мотивируя что дорожники бетонный отбойник не поставили?!!! ЛЮДИ, СОБЛЮДАЙТЕ ПРАВИЛА ДОРОЖНОГО ДВИЖЕНИЯ. ОНИ КРОВЬЮ НАПИСАНЫ. УВАЖАЙТЕ ДРУГ-ДРУГА НА ДОРОГЕ, ОНА ОШИБОК НЕ ПРОЩАЕТ, А ЦЕНА ЭТИХ ОШИБОК - ЧЬЯ-ТО ЗАГУБЛЕННАЯ ЖИЗНЬ
А 19.10.2010, 20:29 ответить
ПДР (розділ 3):

3.1. Водії оперативних транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, можуть відступати від вимог розділів 8 (крім сигналів регулювальника), 10-18, 26, 27 та пункту 28.1 цих Правил за умови увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору і спеціального звукового сигналу та забезпечення безпеки дорожнього руху. За відсутності необхідності додаткового привертання уваги учасників дорожнього руху спеціальний звуковий сигнал може бути вимкнений.

Може відступати від розділів: 10-18, 26, 27 та пункту 28.1 цих Правил.

Розділ "Рух через залізничні переїзди" має номер 20.

АЛЕ!!!

(Якщо мати на увазі, що водій мав намір запобігти загибелі (каліцтву) ваг. жінки/дитини ??)

ПДР (2.14 е)). Водій має право: відступати від вимог законодавства в умовах дії непереборної сили або коли іншими засобами неможливо запобігти власній загибелі чи каліцтву громадян.
pet 19.10.2010, 02:47 ответить
Поїзду на швидкості хоча б 100км/год ПРОБЛИСКОВІ МАЯЧКИ ЯК ЗАЙЦЮ СТОП-СИГНАЛ, навіть при екстреному гальмуванні він не зупиниться за лічені секунди, які залишилися до проїзду через переїзд при раптовій появі автомобіля на переїзді. Крім того на малодіяльних дільницях взагалі відсутні шлагбауми - значить можна їхати при увімкненій сигналізації ??? (сповіщає про неодмінне наближення поїзда до переїзду).
Сергій 27.02.2018, 21:00 ответить
Ну сколько на этом переезде могут гибнут люди. Ну сделайте же хоть что нибудь!!!!
Жаль 18.10.2010, 21:31 ответить
Речдок.Велика справа
Речдок.Велика справа

Телебачення для всієї родини

Ми використовуємо cookies, щоб проаналізувати та покращити роботу нашого сайту, персоналізувати рекламу. Продовжуючи відвідування сайту, ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності.