Нагадати пароль | Реєстрація
Понеділок, 6 травня 2024
Найкращі детективи світу

Новини каналу Суспільство

Вибрати дату
RSS

Як дістатися потягом на південь

14 червня 2013, 21:09

На початку курортного сезону в українців звична проблема - як дістатися місця омріяного відпочинку. Найпопулярніший транспорт - залізниця. Найгостріше питання - чи є квитки?

Ви чекаєте на море, море чекає на вас. І вже незабаром відпустка. Утім, як приїхати на курорт, якщо в потяг не сісти. Про брак квитків пишуть українці в соцмережах. Дісталися навіть сторінки прем'єра. В Міністерстві інфраструктури відреагували миттєво. Запевняють - квитки є! Чи так це насправді - вирішила переконатися знімальна група "Свідка". Вивчати наявність проїзних документів почали в Інтернеті - на офіційному сайті он-лайн продажу Укрзалізниці. У Симферопіль можна вирушити хоч сьогодні. Немає дефіциту й на інших південних напрямках. Далі прямуємо на Центральний вокзал у каси. Цікавимося місцями в популярному нічному потязі до того таки Симферополя. 

- Чи є на завтра, 15 виходить червня, квитки на 12-й потяг Київ-Симферополь?

- Немає взагалі місць, св - одне місце.

На завтра вибір дійсно невеликий. Та вже на два дні згодом - проблем нема.

- 17-го, 120-ть, плацкарт, бокові місця, да? Єсть і такі, нормальні.

Такі ж спантеличено-задоволені люди відходять від залізничних кас. Майже всі з квитками. Хоч і змушені відпустки посунути. 

- Майже без проблем, в Феодосію, нас цікавило на 30, але на 30-те не було, ми купили на перше.

- В Бердянск туда купили нормально.

- Мы ж купили не то, что ми хотели изначально. Ну Саш! Нормально все, билеты есть, все в порядке.

В Українському центрі з обслуговування пасажирів кажуть - нині на квитки й справді ажіотаж. І це попри те, що на курортних напрямках почали курсувати 14 додаткових потягів. А також Хюндаї - з Дніпропетровська, Донецька й Харкова.

Тетяна Калиниченко, заступник керівника Українського центру з обслуговування пасажирів:

- Сейчас пиковые даты 21-е число, перед Троицей выезд, поэтому, конечно, всех вывезти в 1 день невозможно.

Тож намагаються з пасажирами домовитися.

Людмила Вернигора, квиткова касирка:

- 14-е число нет - значит, предлагаем 13-е, 15-е, пассажиры берут, которые им подходят.

Приховати квиток на той чи інший потяг неможливо. Уся інформацію, яку бачить касирка, є й на моніторі в покупця. 

- На 146-й есть купейные верхние, 182-й есть плацкартные верхние.

Неможлива й співпраця зі спекулянтами. У касирки в кімнаті із засобів зв'язку тільки стаціонарний телефон, і той без набірного диска. 

- Вот - только администратор.

Тетяна Калиниченко, заступник керівника Українського центру з обслуговування пасажирів:

- Она может либо позвать на помощь, больше никакой связи кассир не имеет, и мобильный телефон - однозначно нет, они предупреждены.

Та й чим спекулювати, адже квитки на потяги нині лише іменні.

Олена Ткаченко, Олександр Кругликов
Коментарі
Ім'я
Поле обов'язкове для заповнення
Текст
Поле обов'язкове для заповнення
Захист
Ви ввели невірний захисний код

Телебачення для всієї родини

Ми використовуємо cookies, щоб проаналізувати та покращити роботу нашого сайту, персоналізувати рекламу. Продовжуючи відвідування сайту, ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності.