Показники НТН перевищили минулорічні у півтора рази
За підсумками жовтня частка телеперегляду НТН склала 4,8% за цільовою аудиторією каналу "18-54" і 5,9% за аудиторією "чоловіки 18-54" (міста 50 тис.+). Обидва показники є рекордними для каналу і перевищують результати 2008 року більш ніж у 1,5 рази.
У жовтні 2009 року НТН і далі демонстрував привабливість нового бренду для своєї цільової аудиторії, встановивши черговий рекорд за часткою серед двох основних аудиторій (нагадаємо, ребрендинг телеканалу НТН відбувся восени минулого року). У порівнянні з аналогічним місяцем 2008 року, частка каналу у містах з населенням більше 50 тис. чоловік за цільовою аудиторією "18-54" збільшилась до 4,8%, а за аудиторією "чоловіки 18-54" - до 5,9%. Таким чином, НТН міцно закріпився на 8-й позиції у топовій десятці каналів за всіма аудиторіями, одразу за великими каналами.
Збільшення частки як за "18-54", так і лише за чоловіками цього віку склало більше ніж 1,5 рази відносно підсумків жовтня 2008 року. Серед великих каналів схожу цільову аудиторію має лише канал ICTV (Aff% серед чоловіків 18-54 вище 100%) - канал втратив близько 2% загальної аудиторії "18-54" і зберіг частку серед "чоловіків 18-54" на рівні жовтня минулого року.
|
ч 18-54 (50+) |
зміна частки |
18-54 (50+) |
|
|
зміна частки
|
|||||
|
October 2009 |
October 2008 |
October 2009 |
October 2008 |
|||||||
|
Aff% |
shr% |
Aff% |
shr% |
% |
Aff% |
shr% |
Aff% |
shr% |
% |
|
ICTV |
131,8 |
10,9 |
129,2 |
10,9 |
0,1% |
112,3 |
8,6 |
112,7 |
8,7 |
-1,7% |
|
NTN |
124,1 |
5,9 |
127,1 |
3,8 |
55,6% |
111,2 |
4,8 |
113,5 |
3,1 |
57,3% |
-
1.11.2024, 12:47
-
1.11.2024, 12:47
-
1.11.2024, 12:47