НТН продовжує зміцнювати позиції
У праймі буднів за аудиторією "18-54" НТН обійшов ТРК Україна і посідає 6-ту позицію у ТОПі каналів.
За аудиторією "чоловіки 18-54" НТН випередив також СТБ і посідає 5-у сходинку.
НТН продовжує зміцнювати позиції - за результатами листопада телеканал перевищив попередні рекордні показники, які були зафіксовані у жовтні. Частка серед цільової аудиторії каналу "18-54" (50+) склала 5,02%. У ТОПі каналів за своєю цільовою аудиторією НТН впевнено посів сьому позицію.
У порівнянні з аналогічним періодом 2008 року, приріст склав 32%.
Найбільш успішною була лінійка російських гостросюжетних серіалів, які виходили у понеділок-четвер о 19:20 (2-5 листопада т/с "Боєць", 9-30 листопада т/с "Меч", а з 30 листопада розпочався т/с "Оперативний псевдонім"). Частка серіалів у листопаді за цільовою аудиторією каналу становила 9,6%, що приблизно у півтора рази вище за показники лінійки попереднього місяця. Ці серіали також привернули увагу значної частини чоловічої аудиторії: середня частка серед чоловіків "18-54" склала 12,5%.
В цілому, у праймі буднів (понеділок-п'ятниця з 18:00 до 23:00) за результатами місяця, за аудиторією "18-54" НТН посідає 6-ту позицію, випередивши ТРК Україна.
18:00:00 - 23:00:00 |
18-54 |
INTER |
16,16 |
NEW CHANNEL |
11,69 |
1+1 |
10,76 |
ICTV |
9,23 |
STB |
8,91 |
NTN |
6,35 |
CHANNEL UKRAINE |
4,76 |
K1 |
3,16 |
CHANNEL 1 Rus |
3,01 |
TET |
2,56 |
За аудиторією чоловіки "18-54" у ТОПі каналів НТН перебуває на 5-й сходинці, випередивши також СТБ:
18:00:00 - 23:00:00 |
м 18-54 |
INTER |
12,17 |
ICTV |
11,85 |
NEW CHANNEL |
10,85 |
1+1 |
8,66 |
NTN |
7,77 |
STB |
7,53 |
CHANNEL UKRAINE |
4,83 |
K1 |
3,52 |
FIRST NATIONAL |
3,13 |
CHANNEL 1 Rus |
2,52 |
*дані за 29.11 і 30.11 є попередні
-
1.11.2024, 12:47
-
1.11.2024, 12:47
-
1.11.2024, 12:47