8 та 9 березня телеканал НТН зібрав рекордні показники
У Міжнародний жіночий день телеканал НТН зібрав найкращі показники телеперегляду за 2011/2012 рік. Частка каналу 8 березня за його цільовою аудиторією 18-54 (міста 50тис.+) склала 6,3%, за рахунок сміливого експерименту зі спецпрограмуванням: 8 серій поспіль серіалу "Морпіхи" увечері 8 березня, а також 8 серій поспіль серіалу "Джокер" 9 березня. Причому для обох серіалів це були вже непрм'єрні покази. Частка телеканалу НТН 9 березня за аудиторією 18-54 (міста 50тис.+) склала - 6,4%.
У праймі 8 березня частка НТН склала 8,5%, він був третім, випередивши ряд великих каналів. За чоловічою аудиторією у віці 18-54 НТН був другим з часткою 11,3%.
ТОП-7 каналів прайм 8 березня (частка, 18-54, міста 50тис.+)
Найкращим продуктом дня на телеканалі став т/с "Морпіхи", серія о 20:20 зібрала рейтинг 3,3% і частку 9,3%.
Попередні дані компаній GfK-Ukraine / Комунікаційний альянс оброблені за допомогою Markdata Workstation, ліцензіат - Телеканал "Інтер". Опис використовуваних змінних. Аналіз проводився за аудиторією: 18-54. Регіон: міста України з населенням 50тис+. Період: 1.01.2011-11.03.2012. Прайм - 18:00-24:00.
-
1.11.2024, 12:47
-
1.11.2024, 12:47
-
1.11.2024, 12:47