Найуспішніший березень за всю історію НТН
Частка телеканалу НТН у березні 2016 за аудиторіями 18-54 (50т.+) і 18+ (Україна) склала 4,99% і 5,45% відповідно. У порівнянні з березнем минулого року частка зросла на 0,43 і 0,15 п.п.
Таке зростання показників каналу забезпечив успіх програми новин - "Свідок", яка нарощує показники з вересня 2015 року, і в березні 2016 досягла рекордних результатів. Середня частка за комерційною аудиторією 18-54(50т.+) випуску о 08:30 склала - 5,44%, 14:00 - 5,6%, 19:00 - 6,46%, 23:15 - 5,29%.
Зростання НТН в березні забезпечував успіх лінійок прайму і передпрайму буднів: серіали "Морський патруль" з часткою 5,36%/4,87%, "Детективи" - 6,23%/7,19%, "Кулагін і партнери" - 5,52%/6,28%, "CSI Майамі/CSI Нью Йорк" - 5,86/4,53%, аудиторія 18-54(50тис.+)/18+ (Україна) відповідно.
Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі - Nielsen; моніторинг - Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом НТН. Дані розраховані для цільових аудиторій 18-54 (50тис.+) і 18+ (Україна). Дані розраховані за період 01.03.2005-31.03.2016. Дані надані за показниками shr. Детальніше за показниками і визначеннями цільових аудиторій у глосарії ІТК.
-
1.11.2024, 12:47
-
1.11.2024, 12:47
-
1.11.2024, 12:47