Нагадати пароль | Реєстрація
Вівторок, 23 грудня 2025
Найкращі детективи світу

Новини каналу Суспільство

Вибрати дату
RSS

У Києві ДАІ не вважає за доцільне ставити світлофор на "перехід смерті"

30 вересня 2011, 16:20

Перетинати дорогу зеброю буває не менш небезпечно, ніж перебігати швидкісну магістраль. Машин багато, і жоден водій не хоче гаяти час та гальмувати. Про перехід смерті в середмісті Києва.

Ірина Винокурова, кореспондентка:

- Цей пішохідний перехід на бульварі Лесі Українки є одним з найнебезпечніших у столиці. Чекати, поки тебе тут пропустять, можна годинами.

Пані Олена на власні очі бачила, як кілька тижнів тому авто збило людину - 38-річну жінку.

Олена, свідок ДТП:

- Я прошла через переход, на работу, и, получается, после меня девушка переходила, и был такой сильный удар, что, получается, лобовое стекло всё - живого места не осталось. Он ее отбросил, туфли отдельно, она сама отдельно.

Жінка розповідає: водії щодня порушують правила на горе місцевим мешканцям.

Олена, свідок ДТП:

- Когда они на горку мчатся, тебя одна полоса пропускает, вторая - ты становишься и боишься на следующую пройти, потому что это невыносимо. Вот так я благодарна Богу, что я осталась жива, потому что сколько раз это было уже. Это не один раз.

Людей вже навіть узяли за правило: перейшли на інший бік - дзвонять рідним. Повідомляють, що все гаразд.

Олександр, мешканець м. Києва:

- Люди умирают просто так, это переход смерти. Мы его называем пешеходом смерти. Кто здесь живет - все знают: отзванивается, когда перешли дорогу. Отзвонились: "Всё, мы перешли".

Місцеві жителі переконані: проблему треба владнати.

Олександр, мешканець м. Києва:

- Здесь сбивают очень много людей, надо что-то с этим пешеходным переходом решать, либо его вообще убирать, и светофоры как бы сужать.

"Свідок" звернувся до столичного управління ДАЇ, яке вирішує, де в місті треба чіпляти світлофори. Там повідомили: поставити оптичну сигналізацію на ділянці можна лише за певних умов. Зокрема…

Наталя Сторожик, керівник відділу УДАІ м. Києва:

- Впродовж години не менше 1000 транспортних засобів щоб проїхали тим проміжком дороги, і це - впродовж 8 годин, або ж 150 пішоходів впродовж години переходили той проміжок дороги, і теж впродовж 8 годин.

А бульваром Лесі Українки їздить значно менше машин і ходить не багато людей, стверджують у ДАЇ, й наводять цифри.

Наталя Сторожик, керівник відділу УДАІ м. Києва:

- Зафіксували 90 пішоходів за годину максимально. І, звичайно, автівок набагато менше, ніж вимагають того стандарти. Тому питання, щоби встановити там світлофорний об'єкт, саме по собі дає відповідь - наш аналіз.

Щодо загибелі пішоходів саме на цьому місці, в ДАІ також є статистика. Згідно нею, від початку року тут травмовано двох осіб, тоді як місцеві мешканці твердять: збивають людей ледь не щотижня. Та для встановлення світлофора, виявляється, цього замало. Тож сподіватися, що його тут почеплять - марно.

Ірина Винокурова, Олексій Соловей.
Коментарі
Ім'я
Поле обов'язкове для заповнення
Текст
Поле обов'язкове для заповнення
Захист
Ви ввели невірний захисний код
Да поставьте толстых мертвых полицейских, и жлобам и ублюдкам станет жалко амортизаторов.
Ник 01.10.2011, 07:31 ответить
Красава! Я за!
Шуляк 01.12.2011, 22:55 ответить
предлагаю специально разбивать бутылки за метра два до пешехода, а можна прям и по машинам бросать, но потом бегите что есть силы!!!!возможно чтото измениться!!!!
Гость 30.09.2011, 23:02 ответить
нет лучше гвозди забить ночью тогда точно остановятся но уже на долго колеса менять
аноним 20.10.2011, 10:57 ответить
детей гаишников там выгуливать, глядишь что-то изменится
Алексей 30.09.2011, 22:26 ответить
Сколько еще должно пострадать и погибнуть человек, для того чтобы данный переход сделали регулируемым???????????????? Работаю в офисе, который находится возле данного перехода и за последние три недели два человека было сбито!!! Женщина погибла, а мужчину, которого сбили 28 сентября в 9 утра, забрала скорая помощь, надеюсь, что с ним будет все хорошо и "отделается" легкими телесными! Жители и люди, работающие в этом районе, устали каждый раз содрагаться от "визга" тормозов... лишний раз переходить дорогу в этом месте не хочется!!!
Гость 30.09.2011, 17:58 ответить
Отчасти, количество пешеходов за час "не дотягивает" до нормы, потому что некоторые люди предпочитают не рисковать и идут на другие переходы, где есть светофор. А если и здесь он появится - то и пешеходов будет больше.
Миша 30.09.2011, 17:15 ответить
меня когдато Мерс чуть не сбил (оьбехал в милиметре)там на спуске ...мама за руку потянула...
Gfif 30.09.2011, 17:13 ответить
В таких випадках, при не значному пішохідному русі - встановлюються світлофори з визивним пристроєм. І водіям зручно і пішоходи задоволені.
полностью с вами согласен, на пешеходных переходах вне перекрёстках самый лучший выбор это светофор с вызовом!!!
А просто построить подземный или надземный переход?!Или ума у попова (ударение на первую согласную!!) не хватает?! Во всём мире если полос больше 3х то строят подземные или надземные переходы!Но только не у нас!!!!
Житель 30.09.2011, 17:08 ответить
наберите камней в карманы и кто не пропускает пешеходов бросайте в стёкла(серьёзно) слух среди водил быстро распространится , будут сбрасывать скорость ... а менты только лежачих полицейских могут устанавливать возле дач олигархов за баблоны...
Встановлення світлофорного об'єкту регламентує ДСТУ4092-2002 "СВІТЛОФОРИ ДОРОЖНІ", ось деякі пункти з нього:
(на жаль таблицю 9 вставити не можу)
7.10 Транспортні світлофори типів 1, 2 і пішохідні світлофори повинні встановлюватись при наявності хоча б однієї із наступних п’яти умов.
Умова 1. На протязі 8 г робочого дня тижня середньогодинна інтенсивність руху транспортних засобів не менше вказаної в табл.9

Умова 2. На протязі 8 год. робочого дня тижня середньогодинна інтенсивність руху транспортних засобів не менше:
600 од./год (для доріг з розділовою смугою – 1000 од./год) по головній дорозі в двох напрямках;
150 пішоходів пересікають проїзну частину в одному найбільш завантаженому напрямку в кожну із тих же 8 год.
Для населених пунктів з чисельністю мешканців менше 10 тис. чол. нормативи за умовами 1 та 2 складають 70 % вказаних.
Умова 3. Існує проміжок часу в 1-ну годину, на протязі якого виконується умова 2.
Умова 4. Умови 1 та 2 одночасно виконуються по кожному окремому нормативу не менше ніж на 80%.
Умова 5. За останні 12 місяців на перехресті скоєно не менше трьох дорожньо-транспортних пригод, яким можна було б запобігти при наявності світлофорної сигналізації (наприклад, зіткнення транспортних засобів, що рухаються з поперечних напрямків, наїзди транспортних засобів на пішоходів, що переходять дорогу, зіткнення між транспортними засобами, що рухаються в прямому напрямку та, що повертають наліво із зустрічного напрямку). При цьому умови 1 або 2 повинні виконуватись не менше ніж на 80 %.

7.12 Транспортні світлофори типів 1, 2 та пішохідні світлофори допускається застосовувати і в випадках, не передбаченими пп.7.10 й 7.11, при відповідному техніко-економічному обґрунтуванні та за узгодженням з Головним управлінням Державтоінспекції МВС України.

Як бачимо вихід з ситуації є - п. 7.12. Департамент ДАЇ - вул. Лук'янівська, 62
І на розі вулиць Фрунзе та Юрківської також треба поставити світлофор. Неможливо переходити і перетинати.
Тетяна 30.09.2011, 17:01 ответить
их нужно ставить везде а то очень много уродов розвелось , я бы не смотрела на ети правила а устанавливала сфетофоры на каждом пешеходном переходе а то козлов столь много, а для мажоров вообще шыпы ложыла на дорогоу что не ездили
аноним 20.10.2011, 11:04 ответить

Телебачення для всієї родини

Ми використовуємо cookies, щоб проаналізувати та покращити роботу нашого сайту, персоналізувати рекламу. Продовжуючи відвідування сайту, ви надаєте згоду на використання cookies та погоджуєтесь з Політикою конфіденційності.